miercuri, 14 octombrie 2009

Vineri 16 octombrie: vernisaj si atelier cu Florin Constantinescu, la CCFI



La invitaţia Centrului Cultural Francez din Iaşi artistul fotograf Florin Constantinescu îşi va prezenta demersurile artistice şi modalitatea de lucru într-o dublă întâlnire cu publicul şi fotografii, la Iaşi, în seara de vineri 16 octombrie, cu începere de la ora 18,00.

Prezentarea expoziţiei Societate cu răspundere limitată va fi urmată de nocturna atelierului de fotografie, de la ora 19,30.

3 comentarii:

Anca ieseanca spunea...

Nu mai sunt la moda comentariile?
Voiam sa spun ca fiecare intalnire cu un fotograf consacrat, care stie cu ce se mananca fotografia, lasa cate o urma, cel putin in cazul meu. Ma bucur ca n-am lipsit de la intalnirea cu Florin, chiar am avut de invatat. Un pic de ici, un pic de colo, se aduna. Asadar multumiri, lui si celor care i-au oferit ocazia sa ajunga in Iasi si sa-si verniseze aici o interesanta, incitanta si superba galerie de fotogafii.

Sandra Raluca spunea...

Felicitari, chiar a fost o seara deosebita, si am invatat cate ceva. Frumoasa expozitie, imi plac foarte mult ideile domnului Florin Constntinescu. Mi-a placut nespus de mult si proiectiile acestuia. Bravo!

Iulia Pascanu spunea...

Gând la gând cu bucurie... de acord cu antevorbitoarele mele. Felicitări domnului Florin Constantinescu şi CCF :)