miercuri, 16 septembrie 2009

Fotografii de Cristian Bartic

1. Pierdut în mijlocul pădurii / Lost in the middle of the forrest

2. Bau

1. Copil în balansoar - Child in the swing

Ma bucur nespus de mult ca am descoperit acest blog (Atelierul de fotografie) la care cu deosebita placere am aderat ca membru. M-am bucurat sa "intalnesc" persoane cunoscute, nume mari pe scena fotografica ieseana: Adrian Cuba - pe care l-am cunoscut personal, Dan Mititelu - de care am auzit foarte des. De mai bine de cinci ani ma aflu in Japonia unde in urma cu cativa ani m-am indragostit de un DSLR Nikon D80 pe care aproape ca nu il mai las din mana. Sunt un autodidact si incerc sa aprofundez cat mai mult aceasta arta. Felicitari celor ce au avut initiativa de a crea acest blog unde sa putem afla informatii utile si pe care sa ne putem impartasi experientele!

Toate cele bune tuturor!

Cristian Bartic
http://cristianbarticportfolio.blogspot.com/

2 comentarii:

M. Sherman spunea...

Imi place poza nr. 2 ... "Bau" :)
Felicitari domnule!

Bartic Family spunea...

D-le Sherman, va multumesc foarte mult pentru apreciere! Ma bucura nespus de mult vizita dv., chiar si asa, virtuala, desi mi-as dori mult sa va intalnesc si in realitate. Sunt un novice in ale fotografiei si sunt constient ca mai am foarte mult de invatat. Am vizitat site-ul dv. (Pieces of my World)si am ramas profund impresionat de ceea ce am vazut...Experienta isi spune cuvantul.
V-am adaugat deja pe lista preferatilor mei si va voi urmari cu mult interes in continuare! Inspiratie maxima pe mai departe!