sâmbătă, 20 iunie 2009

Fotorespiraţie dupa atelierul lunii iunie

Fotografie de grup - Instantaneu de George Vintilă

Vii mulţumiri domnului Mihai Cantea, formatorul care ne-a propus tema şi exemplificat modalităţi de prelucrare a fotografiei digitale. Şi din partea celor nesurprinşi în poză, care-au fost cu noi în atelier :-)

Aşteptăm în continuare impresii la finele acestui sezon. Şi fotografii cu subiecte care să răspundă uneia din temele studiate de la începuturi pînă în prezent.
Şi propuneri fotografice la teme care vă interesează în mod special.

Cristina Iliescu

Eu vă mulțmesc pentru acceptarea prezenței mele la tastatura photoshopului. Sper că cei prezenți au înțeles demersul meu pentru impecabilitatea tehnică și că vor avea ocazia să comenteze cu prietenii lor în ale fotografiei cît de simplu este să transformi un cadru fotografic în fotografie.
Eu v-am arătat ce fac toți cei care au succes în saloane sau pe siteurile fotografice unde se vede fotografie!
Vacanță plăcută și pentru cei care doresc pot să posteze fotografii cu invitația de a le oferi o replică! (asta presupune să îmi expediați pe email imaginea brută captată!)
Mihai Cantea

2 comentarii:

Lavana spunea...

Timp de doua ore,am patruns in sala de travaliu,respectiv de nastere a unei fotografii,dintr-o poza oarecare...
Interesant si fascinant.
Multumim domnului Mihai Cantea!
Sper ca,in noul an"scolar",sa continuam,in sfirsit,de unde am ramas.:-)
O vacanta fructuoasa tuturor!

Cristina S Iliescu spunea...

Parabola salii de travaliu e mare cit entuziasmul fiecăruia ;-) Eforturile mici şi constante aduc în imagine rezultate suprinzator de bune. Cind le facem. E vremea vacantelor si-a fotografiilor de sezon. Si de care veti mai realiza.Atelierul tot aici e!