miercuri, 4 martie 2009

Fotografii de Robert NEMŢANU

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

3 comentarii:

Robert NEMŢANU spunea...

Mă scuzaţi dar e NEMŢANU nu NEMŢEANU

Atelierul de fotografie spunea...

S-a rezolvat corectura. Scuzati eroarea...

M. Sherman spunea...

Desi ideea imaginii nr.1 este una f. interesanta - nu este veridica din punct de vedere vizual pt. ca se observa cu usurinta ca a fost facuta in studio sau ma rog, cu lumini de studio.
Eu fiind adeptul fotografiatului in realitate, este mai greu sa-mi placa ceva facut in studio. Sunt sigur ca aceeasi imagine, dar fotografiata intr-un cazino ar fi fost super-tare.

Imaginea nr.2 imi place modelul si neclaritatea din fundal. Atentie la zonele din alb (nas/obraz) unde s-au pierdut detaliile.

Nr. 3 romantic, poetic, o compozitie interesanta...

Nr. 4: incitanta si sexy insa e o imagine un pic cam prea studiata pt. gusturile mele. Oare femeia din poza se doreste a fi abordata sau poate ca, dimpotriva, vrea sa fie lasata in pace? ... mie mi-e neclar acest detaliu si de aceea trec la poza urmatoare.

Nr. 5 mi se pare o declansare intamplatoare. Este evident ca va cunoasteti cu modeala si deci ati fi putut sa o determinati sa va acorde mai multa atentie daca tot v-ati deranjat sa incercati s-o pozati...

Nr. 6 este cea mai tare imagine din seria dumneavoastra. Este f. avangarde tocmai prin decuparea indrazneata si lumina simplista. Felicitari!

Nr. 7,8, 9 sunt doar la nivelul de incercari, insa prin imaginile anterioare ati dovedit un anumit gen de potential artistic.

Secretul este sa aratati numai ce-i mai bun...