miercuri, 11 martie 2009

Fotografii de Lucian ANDRIUC

1.

2.

3 comentarii:

M. Sherman spunea...

Imi place ideea fotografiei nr.1, baloanele sunt de efect insa pe monitorul meu imaginea pare cam albastruie.
Nr.2 e mai dificil de comentat, poate c-ar fi mai bine sa-l las pe dl. Mihai Cantea.

Mihai Cantea spunea...

O fotografie, probabil din spectacol sau de la o repetitie. Luminile de scena nu sint favorabile fotografiei artistice. Pe liternet se gasesc colectii cu fotografii din spectacole realizate de cei din grupul portretul (Bucuresti). O lectie foarte buna daca le vizionati.
O singura fotografie nu spune nimic. Un set poate ne introducea in atmosfera, poate intelegeam ceva. Altfel o imagine statica, IAR din caua luminilor nefavorabile si un rezultat tehnic slab.

DIN CAUZA RECEPTARII NEGATIVE DE CATRE O PARTE DIN MEMBRII ATELIERULUI A MODULUI MEU DE A COMENTA FOTOGRAFIILE ATIT PE BLOG CIT SI LA SEDINTELE ATELIERULUI, PRECUM SI DIFUZAREA ACESTOR OPINII IN MEDII MAI LARGI M-AM HOTARIT SA MA RETRAG DIN ASTFEL DE ACTIVITATI.
PRECIZEZ CA DE LA VIRSTA DE 15 ANI PINA AZI, LA 61, AM CONSIDERAT CA STUDIUL, DISCUTIILE SUSTINUTE PE LECTURI INTENSE SI PRIVIT SUTE SI MII DE IMAGINI COMENTATE SI NECOMENTATE, CONFRUNTAREA ARGUMENTATA PE CRITERII ESTETICE, PE LECTIILE INAINTASILOR NOSTRI NU POT AVEA ALT ROL DECIT O SOLIDA INSTRUIRE TEORETICA PENTRU A CONTRIBUI LA INTELEGEREA UNEI ARTE SI NU NEAPARAT LA REALIZAREA OPERELOR DE ARTA.

Cristina S Iliescu spunea...

In acest moment, raspunsul pe care-l pot da optiunii formulate de domnul Mihai Cantea este ca regret imens ca s-a ajuns la o asfel de situatie prin discutii purtate in afara blogului atelierului si, in fond, in afara atelierului de fotografie. Activitatea fotografica propriu-zisa a fiecarui participant nu se poate rezuma doar la studiul exemplificat in acest atelier. In care baza lucrului o reprezinta întîlnirile si dialogul cu fotografi experimentati, cu stiluri si demersuri artistice reusite, uneori foarte diferite ca finalitate fotografica. Prezentarea si comunicarea rezultatelor fotografice subliniaza calitatea obtinuta în ani de truda, in secundele unor intimplari favorabile si-n perseverenta invatarii si practicarii corecte a fotografiei.
Fara sa fi aflat toate detaliile, incerc sa inteleg cauzele care sactioneaza global schimbul real de opinii fotografice in atelier. Sa zicem ca diferentele de formare profesionala si maturitate personala ar fi o explicatie banala... In realitate, la fiecare sesiune a atelierului, TOTUL A FOST MEREU FAVORABIL INVATARII. Pentru cei prezenti. Este cam penumbra în ce-a reusit fiecare participant sa realizeze si PENTRU ATELIER din cele invatate. Era optional…