joi, 5 martie 2009

Fotografii de LAVANA KRAY

1. Fir de lumină

2. Gînduri

3. Poveste de iarnă

5 comentarii:

M. Sherman spunea...

In mod deosebit imi place fotografia nr.1 - este un studiu interesant.
Felicitari!

M. Sherman spunea...

Rectificare:

In mod deosebit imi place fotografia nr.2 - este un studiu interesant.
Felicitari!

Lavana spunea...

Multumesc...

M. Sherman spunea...

...cu mare placere!

Asi adauga: ca si realizare tehnica, imi place [si] imaginea nr.3 insa, acolo, imi displace expresia nepasatoare a femeii din cadru - in comparatie cu efortul vadit al barbatului de a-i transmite din sentimentele lui.
In afara de situatia in care asi dori sa-mi exprim dezgustul pentru atitudinea nepasatoare a prietenei sale. Insa, poate ca d-voastra ati vrut sa exprimati altceva [!?!]
De aceea, eu tot incerc sa va spun pe-aici, este important ca fiecare imagine sa poarte un TITLU !

STOPS spunea...

Dragă MON șer man ...
Nu fi gogoman.
Mixând FOTO-CULTURA
cu ... literatura !