sâmbătă, 14 martie 2009

Fotografii de Adrian GARNEATA

1. Sanda

2. Reparaţii încălţăminte

3 comentarii:

M. Sherman spunea...

"Reparatii incaltaminte" este mai mult decat o simpla poza, este o poveste a unui Om. Efectul de lumina este de vis, compozitia foarte inteligent aleasa...chiar m-a impresionat. Este printre cele mai tari imagini pe care le-am vazut aici in seria Subiectul Uman.

- - -
Nota in particular pentru Adrian: in astfel de situatii este recomandat sa tragi o serie expresii diferite
astfel incat apoi iti va fi mai usor s-o alegi pe cea care merge cel mai bine cu atmosfera generala.

garneata spunea...

Mulţumesc pentru mesajul dvs. Efectul de lumină s-a format în urma condensului care s-a aşezat pe lentilă când am intrat înăuntru, am tras mai multe cadre, cum lucrează, uneltele, "garajul" din exterior. Când l-am văzut din afară am zis că se merită să întreb dacă o pot fotografia, şi cum ne-am obişnuit cu oameni prietenoşi cu aparatul de fotografiat, m-a lăsat. Eu m-am apucat să fac o serie întreagă cu oameni care lucrează şi sper să reuşesc :).

Adrian G.

M. Sherman spunea...

Super-tare efectul acela de condens pe lentila!
Sunt si filtre de difuzie special facute pentru acel efect, cauta "filtre Cookin" pe www.f64.ro desi sunt cam scumpe.
Cand eram mai la-nceput, imi faceam singur niste filtre dintr-un UV de protectie pe care puneam un pic de vaselina...ieseau niste chestii de vis.

Ideea unei serii de imagini cu oameni care lucreaza este foarte, foarte, interesanta. Mult succes cu acest proiect si neaparat sa arati si aici cum decurge..