luni, 8 decembrie 2008

Fotografii de Mădălina COSTIN

1. Tunisia
2. Autoportret - Autoportrait
3. Dragoste - Love
4. Diriga
5. Drum
6. Frunze

Având în vedere că fotografia este pe lista mea pentru ceea ce vreau sa realizez în viitor, am aparatul foto oriunde şi oricând cu mine. Prietenii sunt încântaţi, am facut şi câteva şedinţe foto, căci majoritatea mă roagă să le mai fac câte o poză. Părinţii mă susţin şi îmi urează să mă realizez în viitor în domeniul fotografiei, motiv pentru care mi-au cumpărat aparatură profesională, pentru a avansa în domeniu. Mi-aş dori ca la atelierul de fotografie să învăţ lucruri noi, care mă vor ajuta în viitor, şi să realizez ceea ce imi doresc. Am 17 ani.

Mădălina COSTIN


3 comentarii:

Irina Pondycherry spunea...

Este chiar buna in ceea ce face. Chiar daca nu ne cunoastem, de aici de la distanta o sustin.
Meriti!

Costin Madalina spunea...

Multumesc mult

Florin Ungureanu spunea...

Imi place foarte mult combinatia dintre bokeh si acel portret vintage.. chiar imi indulceste privirea. Reusit zic eu.