luni, 8 decembrie 2008

Fotografii de Lavana KRAY

1. In zori / A l'aube
2. Du-te vino / Vas et viens
3. Strigătul / Le cri
4. Imprejurimi /Environs...
5. Faţă la faţă / Face à face
6. In trecere... /En passant...
7. Solitudine / Solitude
8. Braţe / Des bras
9. Podul umbrelor /Le pont des ombres
10. Iarna /L'hiver
11. Repaus /Repos
12. Retro...
13. Păcurari
14. Amintiri /Mémoires

Datorita temei acestei sesiuni am descoperit că, unor imagini , le stă mai bine în alb-negru...
aşa încât am profitat de numarul maxim admis. Lumina buna!
Cu scuze şi mulţumiri pentru atenţie şi comentarii,
LAVANA

6 comentarii:

Lavana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
garneata spunea...

frumoase fotografii, imi place evolutia.

Lavana spunea...

Multumesc,Ady!!!

Cristian Gafitescu spunea...

Imi plac mult IN ZORI, DU_TE VINO si REPAUS .Felicitari !

Cristian Gafitescu

Lavana spunea...

Multumesc,pentru aprecieri.

jack daniels spunea...

hehe.. imi vad balconul in poza 13. Pacurari