marți, 9 decembrie 2008

Fotografii de Florin UNGUREANU

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

1.-2. : Am dorit ca aceste fotografii să le pun separat prin prisma faptului că sunt ceva mai abstracte. Prin ele am dorit sa exprim mai mult silueta umana, a naturii în umbră.

3.-9. : Fotografiile sunt facute pe parcursul a aproximativ 2 ani. De fapt, cam de când am început să mă apuc mai serios de fotografie şi sunt în Iaşi; sunt făcute toate în diferite locuri de prin oraş. Consider că alb-negrul e o modalitatea foarte intensă de exprimare a sentimentelor şi mult mai clară, mai rapid de înţeles, în general, decât culoarea, mintea având un timp mai mic de a prelucra mesajul fotografiilor. Astfel, zic eu, ajungând să le înţelegi mult mai uşor, sau mai repede, decât cele color în general.
Florin UNGUREANU

Niciun comentariu: