miercuri, 26 noiembrie 2008

Fotografii de Adrian GÂRNEAŢĂ

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Fotografiile pentru tema de arhitectură:
1 şi 2 - Am încercat să prind clădirile (Biserica Sf. Nectarie şi Teatrul Naţional) într-o reflexie în apă.
3 - Biserica Sf. Nicolae Domnesc şi acel zid care a rămas (ce a mai rămas din el) de la Curtea Domnească
4 - T17 - Cel mai mare cămin din Estul Europei
5 - Fontana di Trevi - Roma - Italia - Arhitectură peste tot în oraş şi nu orice fel de arhitectură, impresionantă. Fontana di Trevi una din cele mai populare atracţii turistice.
6 - Intenţionat am fotografiat central, mi-a plăcut efectul făcut de acele pătrăţele
7 - Multe domuri lăsând să intre lumină înăuntru.
8 - Musei di Vatican - Unul din numeroasele muzee din Vatican.
9 - Piaţa Sfântul Petru
10 - Castelul Îngerilor Sfinţi
11 - Ferestrele specific Romei şi o oglindă găsită la colţ de stradă. M-am tot învârtit până ce am găsit o reflexie interesantă.
Adrian GÂRNEAŢĂ

2 comentarii:

Lavana spunea...

Referitor la prima imagine,chiar spuneam cuiva ca -i singurul punct de statie,de unde se poate incadra"curat" aceasta biserica.Bine ca ai facut tu macar o fotografie bune!Bravo!

garneata spunea...

mersi Lavana, am căutat în acea zi să găsesc o oglindire în bălţi la diferite clădiri, era plouat şi era câte o baltă ici colo.