miercuri, 17 septembrie 2008

Fotografii de Ionela BARAGAN

1.

2.


Am găsit blogul d-voastră pe net şi m-am gândit să vă trimit şi eu câteva fotografii în legătură cu tema propusă. Sunt din Iaşi şi aş dori să ştiu mai multe despre acest proiect.
Vă mulţumesc mult!
Ionela BARAGAN


Vă place retro? Bunicile noastre ar fi fost bucuroase dacă ar fi avut asemenea fotografii. Sepia din a doua imagine îmi trezeşte amintiri plăcute. Ştiaţi că în homeopatie cerneala Sepiei este recomandată celor care suferă de niţică depresie? Fără glumă, chiar îmi place portretul.
Dan MITITELU

LA fotografia 1 ovalul seamănă a ou. Nu orice subiect merge cu acest gen de cadru. Aici sigur nu. Ovalul s-a practicat mai ales pentru portrete. Unii îl mai încearcă şi azi. Dar dacă e retro atunci să fie retro.
Mihai CANTEA

Niciun comentariu: