marți, 16 septembrie 2008

Fotografii de Doru SIMION

1. Piscul Caraiman

2. Reflexe

3. Snagovul noaptea

4. Ponton

5. Corabia


Întrucât sunt pasionat de arta fotografică, deşi sunt doar un amator, îmi place ca din când în când sa aflu părerile specialiştilor despre lucrările mele, feedback-ul D-lor fiind important pentru eforturile mele de a încerca să fac lumina să exprime ceva... Acesta e de fapt şi mesajul pe care încerc să-l adaug fiecărei lucrări... încercarea de a transpune privitorul în lumea în care, preţ de un click, am fost şi eu prezent.
Doru SIMION


Peisajele nu-s în tema lunii dar, dacă ne gândim puţin, are şi Caraimanul oarece formă de sân... Faine culori aţi obţinut din cursoare. Cred că sunt chiar mai faine decât în realitate. Altfel, imaginile sunt bine de tot cadrate şi au farmec. Nocturnele m-au dus în larg, dar norul ce stă deasupra Crucii m-a pus iar cu picioarele pe pământ.
Dan MITITELU


Eu zic că avem un set reuşit de peisaje. Procesarea... bat-o vina! Fiecare după propria simţire dacă o stăpîneşte. Spun asta pentru că eu aş fi făcut şi altcumva. De ce? Cînd procesezi, gîndeşte imaginea la formatul real, final, 30x40 cm măcar. Cine ştie, poate o pui pe hîrtie, pe o simeză.
Nu uitaţi că prin reducerea dimensiunilor formatului digital imaginea pierde din claritate!
"Snagovul noaptea" are o pată de culoare verde în dreapta! Motiv pentru care cropam imaginea unde începe verdele în reflexie! Pata de culoare, din arta plastică, rămîne pată şi nu subiect!
Mihai CANTEA

2 comentarii:

Anonim spunea...

interpretez comentariul la prima fotografie ca pe o usoara ironie... de cand am vazut afisul m-am intrebat: de ce san? ...marturisesc ca sunt dezamagit (nu de fotografia in discutie), sanul femeii este (si ar trebui sa ramana) o taina; la fel cum vesnicul "te iubesc" s-a sters in timp, din prea multa "mediatizare", la fel si acum... bineinteles ca apreciez fotografiile in care corpul femeii este dezgolit cu un sens, dar am incercat o intensa dezamagire la vederea unor trupuri expuse fara rost pe blogul dumneavoastra.

Anonim spunea...

Va multumesc pentru comentarii, Profesionistilor din cadrul Atelierului...
Am inteles si asimilat sugestiile Dvs., am sa tin cont de ele in creatiile viitoare!
Mult succes in continuare, in promovarea si sustinerea adevaratelor valori.
P.S. "Piscul Caraiman", a fost facut prin geamul masinii, la 70km/h...
din fericire, un geam relativ curat! :)