joi, 28 august 2008

Fotografii de Monica POPA-TOLONTAN






Prima am numit-o Specii, pentru că imi aduce aminte de filmul "Specii". A doua e varianta alb-negru a primei, iar a treia un portret close-up.
Monica POPA-TOLONTAN


Îmi este foarte greu să mă pronunţ! Trupul femeii este muzică de Mozart şi Ravel, e tablou de Monet sau Klimt... Nu ar trebui să descoperim configuraţia elementelor de sub piele!
Mihai CANTEA


Dacă stăm şi judecăm la rece, femeile sunt o altă specie. Prima imagine, cu galbenul ei de lămâie murdară ce îţi strepezeşte dinţii, cred că îşi atinge scopul. Ca şi în filmul menţionat, după ce vezi "specimena" de aproape, nu mai vrei să o întâlneşti vreodată, decât dacă îţi place să te cufunzi în vreun coşmar. Pentru accentuarea ideii, aş fi preferat să descopăr chiar mai multe detalii anatomice şi, desigur, să nu văd bucăţica de prosop sau bluză, care mă trimite cu gândul în sectorul casnic şi nu în cel erotico-ştiinţifico-fantastic.
Dan MITITELU

Niciun comentariu: