joi, 28 august 2008

Fotografii de Mara PETROVICI




Am găsit şi eu blogul dv. pe net... şi am zis să încerc să trimit 2-3 poze... pentru tema în curs... Nu ştiu cât de mult se încadrează în temă... dar am zis că încerc... de ce nu... nu am ce pierde, sper să fie ok... acum nu ştiu... nu locuiesc în Iaşi, ci în Sibiu, sper că asta nu e o problemă...
Mulţumesc.
Mara PETROVICI


Nuanţe şi tonuri delicate. Cadratură mai puţin convenţională. La a doua fotografie parcă nu se leaga bine liniile din fundal cu delicatele curburi ale umărului. Atenţie: fundalul sau planurile secundare pot distruge prim planul sau subiectul principal!
Mihai CANTEA

P.S.
E o premieră? Primim si fotografii "din import"? Atunci vă rog să ne trimiteţi o fişă de înscriere.
M.C.


Frumoase curbe şi (tri)unghiuri. În fotografia secundă, drept să vă spun, mie îmi plac toate liniile din fundal, mai puţin cea mică şi neagră, aproape orizontală, din marginea stângă. Cea neagră, înclinată, loveşte umărul, cele de sus, din stânga, scot în evidenţă buzele şi gropiţa din bărbie, iar în dreapta, sus, gâtul, delimitat de fundal prin lumină, face tot chichirezul.
Dan MITITELU

Niciun comentariu: