joi, 28 august 2008

Fotografii de Lavana KRAY

Sub apă

Aqua

Abstract


Uneori... îţi trăieşti toată viaţa, într-o singură zi, de care îţi vei aminti toată viaţa...
Aşa mi se întamplă ori de câte ori mă exprim în abstract...
Lavana KRAY


Prima fotografie, "Sub apă", reuşita din această serie, parcă nu îşi justifică titlul.
Dacă te limitai la cele două elemente din stînga rezulta o imagine mult mai echilibrtată şi mai sugestivă. Elementul albastru din dreapta putea face parte dintr-o imagine separată. Aş fi dorit un contrast şi strălucire de nivel mai ridicat.
Următoarele două imagini nu spun foarte multe. Elementele sugerează cu totul altceva decît trimiterile din titlu. A treia imagine sigur trebuie rotita cu 180 grade. Elementele uşoare sînt totdeauna în partea superioară.
Mihai CANTEA


Caracatiţe, detalii anatomice intime, sânge albastru? Habar nu am ce văd. Sunt fotografii făcute în acvariu şi/sau prelucrări plus "picturi" digitale? Asta nu înseamnă că nu îmi plac imaginile criptate. Experimentele sunt întotdeauna interesante.
Toţi cei care ne trimit imagini "ciudate" sunt rugaţi încă o dată, cu insistenţă, să ne şi explice cum le-au obţinut. Altfel, vom face aprecieri enigmistice şi nu fotografice.
Dan MITITELU

Un comentariu:

LAVANA spunea...

Apa si cerneala,atat.
Nimic din tehnicile digitale nu-mi este cunoscut,pentru moment.
Am adaugat nuante din Microsoft picture manager.
Scuze,pentru expicatia intarziata.