miercuri, 23 iulie 2008

Fotografii de Lavana KRAY

1. Ape şi flori


2. Crio


3. Oops!


4. Spinos


Sincer, din toata inima, regret că mi se critică prea puţin ceea ce vă trimit. Se opina că nu ar avea nimeni curaj să-şi expună pozele, decât rudelor, spre a fi lăudate. Greşit. Eu aş veni cu tot ce am, şi i-aş asculta pe toţi, luând notiţe, de la ce se comentează, pe marginea pozelor mele. Sunt genul de om care moare învăţând.
Îţi faci o cultură a imaginii şi apoi e foarte interesant şi tentant să te vezi, respectiv, să îţi vezi pozele, cu ochii celorlalţi.
Lavana KRAY


Apele şi florile sunt faine. Au o atmosferă psihedelică. Petele reci de albastru accentuează strălucirea caldă din mijloc. E loc de multă joacă în astfel de "vise" cromatice.
Chestia pusă la rece parcă e o imagine ştiinţifică, prinsă cu mult bun gust. Cadrajul stă ţurţure (adică e ţeapăn). Fără glumă.
Din cele două lămâi înţepate, pe prima cred că o doare cel mai mult. Şoc al înţepăturii, şoc al culorii. Adică puţin prea multă poftă de a şoca. Se remarcă o tendinţă minimalistă (utilizarea unui set simplu de mijloace cromatice şi compoziţionale) ceea ce, în timp, ar putea duce la crearea unui stil personal.
Dan MITITELU


Aici Dan a spus cam totul pentru spaţiul ce ni-l rezervăm. Eu remarc o anumită maturitate în a aborda subiectele. Adică se încearcă, şi chiar se reuşeşte realizarea unor fotografii judecate la rece, cu bun simţ. "Ape şi flori", poate puţin cam dură după gustul meu, este preferată între aceste imagini.
Mihai CANTEA

Niciun comentariu: