luni, 28 iulie 2008

Fotografii de Ioana CHILU


1.



2.



3.


O serie care place chiar dacă are unele stîngăcii inerente. Poziţia relaxată a celor doi tineri din prima imagine lasă impresia unui instantaneu. Cu mîinile fetei este ceva mai puţin agreabil. La a doua imagine poate trebuia mai bine studiat fundalul. Eu aş fi dus fata în dreapta cadrului. Nu merg acolo petele maron de pe perete.
Portretul color bun chiar dacă punctul de staţie e cam jos. Expresie incitantă!
Mihai CANTEA


1. Mi-aş fi dorit în tinereţe să mi se facă o asemenea fotografie. Deopotrivă îmi plac poziţiile şi privirile celor doi. Într-o mare de albastru, pânza roşie pare un iaht salvator. Dacă trebuie neapărat să cârtesc, atunci aş spune că spaţiul înconjurător e prea mult sus şi prea puţin jos.
2. M-aş bucura să aflu că petele de mov (maro?) sunt lăsate intenţionat acolo, în spatele fetei. Seamănă cu nişte aripi arse şi frânte. Omuleţul din cretă are legătură cu povestea? Nici asta nu ştiu, deoarece colega noastră a scris doar cu lumină şi nu a mai avut vreme, probabil, să ne trimită note lămuritoare.
Şi, mai am o nedumerire. Vignetarea din fotografii este un efect dorit sau un defect acceptat?
3. Bluza galbenă îmi distrage atenţia. Dacă ar fi fost totul numai sângeriu şi negru î(m)i îngheţa privirea.
Dan MITITELU

Un comentariu:

HORATIU LAZAR spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.