miercuri, 23 iulie 2008

Fotografii de Constantin RADU

1. Fără titlu


2. Lăcusta


3. Fără titlu


4. Fără titlu


Sigur, fotografia "Lăcusta" nu corespunde temei în curs.
Aş dori şi o părere din partea dvs. unde ar trebui să mai lucrez, să mai subexpun... Am încercat să nu folosesc neapărat o lumină frontală, chiar laterală. Cât priveşte ultimele fotografii, cele cu craniul - este adevarat că una din ele are într-un punct un aspect îngheţat de supraexpunere. Am încercat să realizez un studio inside şi nu unul în natură. :) Nu prea am avut asistenţi. :) Mulţumesc.
Constantin RADU


Salata putea să aibă o altă reţetă. Umbra bună din contralumină se reazemă cum nu este de dorit, exact de marginea cadrului. Gândul fericit de a folosi o masă rotundă pentru a susţine compoziţia bazată pe linii curbe putea fi întărit de utilizarea unui fundal monocrom.
La casele mari se poartă fotografierea insectelor în vivarii amenajate ca nişte mici studiouri ;-). Lăcusta defilează foarte corect pe nervura şi diagonala principală. Iar pata de roşu este un accent cromatic într-o lume de clorofilă.
Dintre cranii am ales doar două. Primul este cam ştiinţifico-medical dar al doilea stă într-un cadru bine compus. De la Durer încoace subiectul este foarte-foarte generos. Merită exploatat, excavat, exhumat, la nivel ideatic şi compoziţional.
Dan MITITELU


Dacă lăcusta e bine cadrată şi focalizarea favorabilă, salata e cam "salată". Aş fi preferat să aşez cu judecată fiecare bucăţică din componentele salatei pentru a obţine şi un joc al formelor şi de alăturare a culorilor. Şi parcă îmi lipseşte un cuţit... o furculiţă... Un subiect dificil, cred eu!
Mihai CANTEA

Un comentariu:

Anonim spunea...

Uite si lacusta mea:

http://i32.tinypic.com/oi6hjr.jpg


Gioni Ilaceb