sâmbătă, 19 iulie 2008

Fotografie de Paula MAGDICI

Fotografia se numeşte "patru" şi am folosit simbolistica acestui număr pentru concept.
Paula MAGDICI


Compoziţional imaginea stă binişor. Ideatic, mai puţin. Patru colţuri, cifra patru cât o coală A4, patru puncte cardinale, patru braţe ale Crucii, patru litere ale Numelui Divin. Yang şi Yin ce caută acolo şi unde sunt cele patru elemente: pământ, apă, aer, foc?
Dan MITITELU


Doresc din suflet să nu vă dezamăgesc. Dar nu cred că aţi trimis o fotografie ci... reproducerea unei lucrări de artă plastică, mai exact grafică, probabil a unor obiecte tridimensionale. Cred că fotografia este altceva. Tema noastră nu este natura statică, unde prin efort aş crede că ar putea fi încadrată imaginea dv. Natura statică şi în arta plastică şi în arta fotografică este altceva. Îmi pare rău că vă dezamăgesc dar nu găsesc legături similare nici în fotografia postmodernistă sau alt curent consacrat în istoria artei fotografice.
Cu sinceră simpatie,
Mihai CANTEA

Un comentariu:

Gina spunea...

tema noastra e fotografia de studio. si am cautat sa fiu nitel originala lucrand cu ce am avut la dispozitie, ducand lipsa de modele. ce e acolo consider ca e eseu fotografic, si pentru ca e facuta in studio am crezut de cuviinta sa o trimit pentru a primi critici sau idei constructive.