luni, 23 iunie 2008

Fotografii de Lucian ANDRIUC



5 comentarii:

Cristina S Iliescu spunea...

Se aşteaptă şi comentarii care să pună în valoare fotografiile realizate, printre primele sosite la tema de lucru în curs. Şi-n această publicare rămîne valabil comentariul precedent, referitor la interpretarea "cuvînt cu cuvînt" şi aleasă zeflemea a comunicării din atelier. Poate vă amintiţi şi de situaţii în care n-aţi obţinut realizări importante în acest fel...

Zaharia Dragomir spunea...

Lucrarea cu sticla si vinul... daca este in categoria "fotografie de produs", mi se pare prea strans cadrul. As fi preferat sa vad si ceva din gatul sticlei, si ceva mai mult din piciorul paharului. Imi da o senzatie cumva claustrofobica.

Ozolin DUŞA spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Lucian spunea...

Ciudat, multi mi-au spus ca le-au dat senzatia ca vor sa bea un vin bun dupa ce au vazut poza...cred ca fotografia de produs trebuie sa includa si faptul sau senzatia aia de a si incerca produsul, nu numai de a-l prezenta si al concepe in asa fel incat doar sa arate bine.(parerea mea)

Mihai Cantea spunea...

Pentru fotografia de produs, deci fotografia comerciala, rareori realizata artistic, totdeauna impecabil tehnica, se respectă obligatoriu specificaţia şi părerea clientului. Pentru noi ceilalţi această fotografie e deficitară, e bună sau chiar formidabilă.
Eu personal aş fi încercat să am un fundal mult mai neutru.