miercuri, 23 aprilie 2008

INVITAŢIE la SESIUNEA din aprilie

Va invitam sa paticipati sâmbătă, 26 aprilie, de la ora 10,oo, în sala "B. Fondane" a Centrului Cultural Francez la a patra sesiune a atelierului de fotografie. Tema de lucru: Fotografia de NATURĂ şi MACROFOTOGRAFIA.

Expunerea generala si didactica va fi susţinuta de catre invitatul atelierului, Mihai CANTEA, care va prezenta, totodata, din creaţia proprie, diaporama "Floarea pădurii". Accesul cursantilor este rezervat (32 de locuri), iar participarea libera se va face in limita celor treizeci de locuri disponibile, preferential pentru participantii de la sesiunile precedente.

4 comentarii:

Dan BUJDEI spunea...

La aceasta sesiune voi lipsi, fiind plecat din localitate. De aceea folosesc acest spatiu, off-topic, pentru a va ura de acum tuturor Sarbatori frumoase, pline de belsug, sanatate si fericire.
Paste fericit !!!

Garneata Ady spunea...

am o intrebare de urmatoarea tema ... eu mi-am cam facut tema (nu am avut din tema anterioara subiecte) dar eu am inclus in tema urmatoare si insectele si animalele ce traiesc prin iarba. M-am apucat sa fac si un slide pe care inca nu l-am terminat. Cand il termin ar putea sa il vizioneze cineva mai experimentat (Dl Ozolin sau Dl Cantea) si sa imi spuna daca am facut bine sau am gresit undeva ... poate daca este timp la intalnirea de sambata sa il vizionam cu totii. Sper sa nu ma fi grabit :)

Garneata Ady spunea...

http://www.turboupload.com/download/JxxzgHEsy9k5/Macrofotografia.exe

slideshowul

Dan BUJDEI spunea...

Adi, am vizionat slide-ul, este foarte reusit, sunt foarte frumoase imaginile. Felicitari atat pentru fotografii cat si pentru realizare!