sâmbătă, 19 aprilie 2008

Expo Lăpuşneanu

Datorită numărului mic de imagini cu tema "strada Lăpuşneanu" primite, imagini care să îndeplinească condiţiile estetice şi tehnice pentru a fi expuse, primul nostru proiect se poate realiza doar virtual, pe blog. Dintre imaginile pe care mi le-aţi trimis, acelea pe care le consider valoroase vor fi publicate pe blogul Atelierului. La fel ca şi mine, vreau să nu consideraţi această nereuşită ca pe un eşec, ci doar un pas înainte în desluşirea şi aprofundarea tainelor pasiunii comune pe care o avem, FOTOGRAFIA. Mulţumesc la toţi cei care, împreună cu mine, ati lucrat pentru acest proiect. Este foarte posibil ca unele dintre imaginile trimise să se regăsească pe simezele expoziţiei din luna iunie, expoziţie a cărei temă va fi anunţată în câteva zile...

2 comentarii:

OverLordMephisto spunea...

0 comentarii de mult timp la acest capitol si nu-mi place deloc. Mie unuia-mi pare rau ca nu a mers traba asa cum s-a preconizat.

Ozolin DUŞA spunea...

Bogdan, a merge la pozat este una... A face o expozitie este cu totul altceva. Cand pui imaginile cap la cap trebuie sa ai o poveste, o coerenţa în mesaj. Tema pe care am dat-o eu a fost foarte dificilă. Sunt cteva imagini bune, dar, din păcate, nu îndeajuns pentru a face o expoziţie!...