miercuri, 19 martie 2008

Fotoreportaj de Georgiana MACOVEI

Eu şi Turnul Eiffel.... eu , fotograful, el, modelul surprins în diverse ipostaze, din diverse unghiuri, la ore diferite. De la Podul Alexandru al III-lea , Trocadero, Champs de Mars, pâna la Place Concorde … la Paris ( normal )… Sfarşit de august 2007. El, obiectul admiraţie mele, eu, cel din spatele vizorului, admiratorul...




Cuvintele sunt prea puţine ca să pot descrie sentimentele trăite acolo şi atunci în faţa dantelariei de metal: fericire, uimire, copleşire... E puţin spus!... Turnul mi-a devenit un prieten drag, primul pe care l-am vazut din înaltul cerului cand avionul se pregătea de aterizare şi cu care mă întâlneam aproape in fiecare seară, iar despre Paris pot spune că am găsit încă un loc unde, când am plecat, am lăsat o parte din inima mea şi promisiunea că mă voi întoarce... Cine ştie, poate pentru un reportaj .

P.S. dintr-o regretabilă eroare în loc de Georgiana Macovei, am scris "Mihalache"!... Cer scuzele de rigoare...

3 comentarii:

garneata spunea...

foarte faine fotografii

Georgiana Macovei spunea...

multumesc mult !

Marius spunea...

Cunosteam Turnul si din alte fotografii, dar e interesant cum povestea le face intr-atat de unice incat sentimentul e nou! :)