miercuri, 19 martie 2008

Fotoreportaj de Bogdan HUNEA







Fotografiile sunt făcute pe 20 decembrie in satul CiocaBoca, comuna Şcheia, jud Iaşi. Împreună cu mai mulţi colegi din firmă am strâns bani şi am cumparat haine, jucării şi dulciuri pentru copiii de la şcoala de acolo.
Peisajul a fost destul de deprimant. Comuna este de o sărăcie de neimaginat. Din punct de vedere calitativ fotografiile sunt slăbuţe (condiţiile de lumină erau foarte proaste), dar cred că transmit destul de bine mesajul.

Fotografiile sunt foarte bune... cu un pic de prelucrare făcută din nou!... Eu te felicit pentru acest fotoreportaj!... (Ozolin)

2 comentarii:

Dan BUJDEI spunea...

Felicitari Bogdan! Parerea mea este ca ai prezentat ceea ce se astepta cu adevarat la aceasta tema: un fotoreportaj de calitate, cu mesaj puternic, executat cu pricepere, talent deosebit si puternice inclinatii spre gen. Personal, am reusit sa `simt` atmosfera de acolo din acele momente...
Inca o data, sincere felicitari!

andreea cristina spunea...

Nu cred ca era chiar asa de deprimant cum ai vrut sa subiliez tu.E adevarat ca e un satuc sarac, dar asta nu inseamna ca sunt toti muritori de foame sau nu au cu ce se imbraca.Oricum felicitari ca ai reusit sa ajungi acolo si ai avut posibilitatea sa cunosti si tu oamenii de acolo pe care i-am cunoscut si eu!!!