marți, 5 februarie 2008

Fotografie de Ionuţ SCUTARU

Imaginea trimisă

Imaginea prelucrată-color

Propunerea finală

O imagine primită cu o culoare foarte ciudată: pielea naistului parcă este de ceară!... Solicitănd şi primind imaginea originală de la Ionuţ, am observat din Exif că este fotografiată în octombrie, aproape de ora 17, deci, spre apusul soarelui. De aici şi culoarea ciudată a pielii. Nemulţumindu-mă procesarea pe care am făcut-o, am venit cu alta, alb-negru, virată în sepia, care cred că este cea mai bună prelucrare posibilă pentru această imagine... De remarcat povestea care se citeşte pe faţa naistului şi dialogul dintre tuburile naiului şi turnuleţele acoperişului de la Palatul culturii!...
Procesare pe imaginea originală trimisă: re-cadrare, claritate, culoare, redus zgomotul de imagine, trensformare în alb-negru, virare în sepia, strălucire, contrast...

2 comentarii:

Adeline spunea...

foarte sugestiva, imi place mult!Bravo!!

garneata spunea...

foarte misto