vineri, 25 ianuarie 2008

Fotografii de Iulia PAŞCANU

Fotografia originală

Fotografia prelucrată

O imagine făcută într-un microbuz, după câte-mi dau seama. Băiatul poartă în ochi tristeţea despărţirii şi, totodată. speranţa întâlnirilor viitoare!...

Am re-cadrat uşor imaginea, am transformat-o din color în alb-negru, dându-i o nuanţă de sepia, claritate, strălucire, contrast...

Fotografia originală

Fotografia prelucrată

O imagine făcută într-un tramvai, un portret de bătrână care-mi aminteşte de fotografia rusească de dinainte de '90. O poveste se poate citi în reflexiile de pe ochelarii bătrânei, poveste completată de siluieta persoanei care se zăreşte prin geam, în partea stânga-jos, în dialog cu jumătatea de siluietă din afişul din partea dreapta-sus!...

Am re-cadrat imaginea, i-am dat o nuanţă de verde, claritate, contrast, strălucire şi câteva mici retuşuri ale unor puncte albe!...

P.S. Amândouă imaginile sunt scanate de pe film şi am preferat să păstrez granulaţia specifică peliculei...

Niciun comentariu: