vineri, 25 ianuarie 2008

Fotografie de Octavia CIUHODARU

Fotografia originală

Fotografia prelucrată

Un Portret cu tentă de Reportaj de vacanţă, cu o poveste frumoasă: trei prieteni în Paris, mai au un pic până să ajungă la turnul Eiffel. Fata a obosit şi s-a aşezat pe peluza de iarbă, prilej pentru prietena ei să-i facă o fotografie. Îmbufnat, băiatul o ceartă, nerăbdător să ajungă la turn...

Prelucrările făcute: recadrat imaginea, ştearsă data din dreapta jos, claritate, culoare, strălucire, contrast!...

7 comentarii:

garneata spunea...

Ce misto e fotografia ... imi place la nebunie

alexandru toma spunea...

Credeam ca scopul atelierului de fotografie este sa facem poze intre intalniri(nu sa folosim pozele personale din colectie) pe care urmeaza sa le discutam, analizam si sa le publicam pe blog.

Ozolin DUŞA spunea...

Pănă când vă daţi seama de ceea ce doresc de la voi, accept şi imagini mai vechi. Este normal pentru un început... După tema din februarie, voi accepta doar imagini "proaspete".
Dacă vei urmări blogul, vei vedea că prietenii tăi de atelier trimit şi imagini făcute zilele acestea!...

alexandru toma spunea...

urmaresc blogul in fiecare zi si am vazut ca au fost trimise si poze facute zilele astea.

Eu ma gandeam ca ar fi fost normal sa fie poze facute intre sesiuni.
:)

Claudia spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Claudia spunea...

ups. tocmai am trimis o poza mai veche :).si eu am crezut ca se accepta doar pozele facute intre sesiuni dar am prins curaj adineaori vazand pe blog si poze mai vechi. promit ca de-acum trimit doar proaspete :)

corrado spunea...

Eu consider ca portretul vietii tale pe care l-ai surprins cu o anumita ocazie merita sa fie trimis si postat. pentru ca nu poti imparti cadrele dupa perioada in care au fost facute.si apoi la un portret in incapere inchisa nu iti poti da seama daca e realizat azi sau acum 3 luni. Si tot in acelasi gand cu tine, alexandru toma, am trimis si eu fotografii cu ocazia UNIRII PRINCIPATELOR. Spor