marți, 29 ianuarie 2008

Fotografie de Ligia GAFIŢESCU

Fotografia trimisă

Fotografia originală

Prelucrare 1

Prelucrare 2

O imagine normală, o amintire de toamnă din parc...
- Imaginea iniţială avea o prelucrare defectuoasă, cu claritatea împinsă la extrem, fapt ce a dus la "arderea" zonelor de sub ochii şi de pe nasul copilului. Şi încadrarea este defectuoasă!...
- Imaginea originală trimisă, chiar dacă în exif demonstrează că s-a mai lucrat în Photoshop pe ea, este un pic neclară, marea problemă a obiectivelor de kit de pe aparatele DSLR cu preţuri mici!...
- Prelucrările mele: la imaginea color, am retuşat urmele de zgârietură de pe faţa copilului. Am recadrat-o, culoare, strălucire, contrast şi... CLARITATE... multă claritate... Din păcate, datorită abuzului de şarf, au apărut artefacte pe toată imaginea!... Apoi, am transformat-o în alb-negru şi am virat-o în sepia!...

2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Ligia spunea...

Aceasta fotografie a fost preluata si postata pe acest blog fara acordul meu!!! Apreciez faptul ca ati mentionat numele, dar am rugamintea sa stregeti acest post.
Multumesc!