miercuri, 23 ianuarie 2008

Fotografie de Constantin RADU

Prietenul nostru îmi trimite o fotografie care este foarte aproape de ceea ce aştept de la voi: imagini care să vă ilustreze vârsta, cu tot ceea ce derivă din ea. Tinereţea, frumuseţea, ambiţiile, joaca, iubirea, încrederea în viaţă, sunt câteva dintre elementele pe care aş vrea să le regăsesc în imaginile voastre!...

O imagine cu două planuri, bine separate unul de celălalt, la fotografiere, din care tinereţea şi bucuria vârstei voastre se transmite din plin. Am lăsat încadrarea făcută de autor, intervenind doar la "albirea" câtorva dinţi (deh, fumatul), un pic de claritate şi nuanţarea negrului, pentru a se cunoaşte detaliile firelor de păr. Strălucire, contrast!...

5 comentarii:

popescu spunea...

O fotografie reusita, dupa parerea mea. Felicitari Radule!
Sunt curios ce obiectiv ai folosit :)

garneata spunea...

Chiar ma gandeam ca sau postat numai poze cu batrani (aproape), ma gandeam ca au fete expresive (cred) de aia toti vizeaza pe batrani si copii :)

Ozolin DUŞA spunea...

Cum spuneam: vreau imagini apropiate de vârsta voastră. Am poastat imagini cu bătrâni pentru că le-am primit şi au fost publicabile... Eu aştept provocările voastre!...

Codrin spunea...

Subiectul din "Doru" are cam 40 de ani. Cred ca se incadreaza undeva intre copii si batrani hehe :)

DrDintzishor spunea...

superba fotografia! si stomatologul se poate ocupa foarte bine de albirea dintilor :) ... astfel fotografia va necesita un minim de prelucrari, reglandu-se doar din contrast ;)