luni, 21 ianuarie 2008

Fotografie de Codrin BĂLEANU

Doru - imagine originală

Doru - imagine prelucrată

O imagine frumoasă, tonică. Doru parcă râde de "coarnele" pe care i le-a pus natura!...
Codrin, mare atenţie la "developarea" imaginii din crw. Programul
Camera raw are o multitudine de posibilităţi de prelucrare a imaginii brute, pe care ar trebui să le cunoşti foarte bine. Printre acestea este şi opţiunea de a accentua claritatea imaginii, acolo unde obiectivul nu a făcut faţă!... Am "tras" foarte mult de cursorul "claritate" pentru a face imaginea acceptabilă. În rest, a fost simplu: culoare, strălucire, contrast...

3 comentarii:

renversee spunea...

ok, e o diferenta majora intre varianta originala si cea prelucrata, dar cu toate astea... nu-i cam mult rosu? imi pare cam puternic si un pic artificial. in plus, aerul "tonic" al fotografiei e putin fortat; chiar daca personajul rade, impresia pe care o creeaza nu e atat de puternica, pentru ca pare totusi fals. in rest, felicitari si...numai de bine :)

Ozolin DUŞA spunea...

Depinde de cât de bine îţi este calibrat monitorul. Dacă ai fi citit ce am scris, poate ai fi înţeles: chiar dacă nu am folosit ghilimele, Doru pare că râde de coarnele pe care i le-a pus natura... Aşa se explică şi de ce râsul e forţat un pic... Iar unui om care râde cu gura până la urechi i se mai poate înroşi şi un pic faţa!...
Încă o dată, atenţie la calibrarea monitorului!...

Codrin spunea...

Un ochi cu adevarat format domnule Ozolin; am ramas impresionat de preschimbarea fotografiei.